Tuesday, May 20, 2008

HAPPY BESDAY TO ME--15 MEI




Aikhh..ari lahir saya dah sampai. Cepatnyer setahun berlalu. Eh dah tambah setahun lagi. Opss..aku dah tue!Moge tahun ni bertambah2 rezki dan bahgia.


Saya bersyukur dengan apa yg saya ada sekarang cuma sy akan pertingkatkan lagi apa yg saya ada. moga sy panjang umur dan tercapai cita2 saya.


Saya bersyukur sangat di usia saya ini saya dah ada seorang baby...my lovely son afif syahmi dan husband tercinta juga kuarga tersayang. Owhh sy juga dah ada sebuah kereta sendiri dan sebuah rumah bersama my suami.Juga kerjaya yg ok walaupun tidak tetap lagi. Lam kepala sy ni banyak yg sy plan untuk memajukan lagi diri sy. Saya target lam masa 5 tahun lagi sy akan dpt master. Sebenarnya saya agak berkobar2 tapi sy perlu laksanakan misi sy yg pertama dulu (ni rahsia sy, takmau heboh2 lagi)


Bercakap pasal besday sy kali ni..owh sungguh bagus sekali husbandku itu. Agaknyer dia berhati2 dengan tarikh lahir saya kali ini atau nak menebus kesalahan tahun lepas kut. Tahun lepas dia bukan tak ingat, tapi tah. Saya rasa dia acuh tak acuh kut. Tahun ni dia betul2 ingat.I love u my husband...Nanti besday dia saya gerenti bikin suprise. Besday Afif Syahmi lagi dan lagi banyak suprise. Owhh tidak sabar nak tunggu 28 September ni....besday afif syahmi.


No comments: