Saturday, June 28, 2008

ABAH SAKIT KEPALA



Hari tu balik dari keja, lam pukul 6 bih afif syahmi dah tido. Maybe ngantuk sgt kut. Saya pun landing-landing atas katil then trus terlelap. Bila terjaga dah 7.40 malam. Adusss pening lalat saya. Saya terpikir isyyyhh malam ker dah pagi nih. Saya sebenarnya susah nak tertido ptg2 nih. Macam mana lak aritu leh tertido.Cari husband sy rupa2nya dia kat bilik sembahyang merangkap bilik bacaan kami. Terduduk laki aku. Apsal? Katanya dia pening...nampak gelap. Lor...ingat pehal. Dia suruh call mak sy datang. Kritikal dah kut. Abang sy datang, then mak sy. Punya ler picit seluruh kepala badan. Then gi cari klinik tapi semua dah tutup. Pukul 9.00 dah kan. Nak ke sungai petani..tapi husband sy taknak. MIL dan famili husband sy pun datang. Lama2 dia beransur pulih. Esoknya puas sy ambik cuti coz malam tu sy tido ndah lewat. Puas sy mengajak dia ke klinik tapi taknak. Keteqaq betui..Dah sembuh takmau mik ubat lak. Takut doktor @ takut ubat? Adusss...So pas aritu bila husband sy cakap..abah pening kepala ler..sy buat2 tengok kat lain...tgk dinding, tgk apa yg patut. Gerammmm...sakit tak nak mik ubat...

No comments: