Tuesday, June 3, 2008

Apa dan Mengapa?

4 Jun 2008 - Eh banyak ari juga saya tak submit something kat blog ni. Tapi satu kemestian tiap2 ari saya buka blog ni. Saya agak busy sikit dua, tiga arini. Semalam saya dah settle dan send trus report yg kTAK dan Warisan Global nak. So arini sy agak rileks.Tapi tengahari sikit sy nak siapkan blog untuk kelab usahawan PID. Maybe esok sy cuti. Saya nak bereskan keja kat umah baru kami. Maybe jumaat kami akan pindah. Maybe akan adakan sikit majlis. Yang ni sy blum decide ngan husband sy samaada nak buat atau tak. Actually minggu lepas kami dah decide nak buat ari jumaat tapi bila dia balik ari ahad ke kgnya, makpak dia lak kata ari jumaat tu nak antar duit hantaran adiknya. Saya cakap kan dah janji ngan sy, so sy taktau apa keputusan. Sy malas nak tanya dah. Kang terjadinya pergaduhan kecil. Nak jer sy cakap, kalau kuarga dia takda, kita go on jer.Tapi sy nak tengok jer jadi ker tak ari jumaat tu....ari jumaat tu ler ari paling elok dan sesuai. Saya bukan pentingkan diri sendiri but klu tak buat jumaatni bila lagi...
Perkembangan umah baru kami....
Disebabkan kami berdua sibuk, bila sy cuti husband sy tak dpt cuti so kami buat keja pelan-pelan. Cat 96% dah siap. Frame hanya 10% gantung kat dinding. Tikar getah lam bilik (bilik tak dak mozek) dah siap pasang semalam. Sampai kul 11.30 baru siap. Sampai afif syahmi tertido lam keta masa on the way nak balik umah mak sy. Perabot dan barang2 lum angkut. Esok kut smua tu...Langsir sedang dijahit oleh kakakku. Saya dah excited nak pindah!!

No comments: