Tuesday, August 5, 2008

Zoo Taiping again.....

Abah ngan family dia....



Rombongan orang2 kampung
Zoo Taiping...26 Julai 2008 (Sabtu)
Pas kenduri..kami singgah zoo taiping. My FIL kan bawa satu rombongan bas gi makan kenduri..So ni lawatan orang2 kampung. Kebetulan besday my husband pun dtg zoo gak. Masa besday sy aritupun datang zoo gak. Mungkin takdir supaya kami ni mengenali spesis binatang kut...malas nak masuk dah coz 2 bulan pas dah datang tapi memandangkan husband sy nak join gak...so ikut kan jerk...Apsal erk sejak 2 menjak ni aku ikut jerk apa laki aku kata..tanpa bersuara...tanpa membangkang...sudah dimendremkah aku padahal aku dah penat giler dah....Aku banyak bertindak sbg photographer diorang. Arghhh laki naku skrang ni dah suker bergambar..lebih pada haku pulak. Lu ngata aku sangat. Kuikuikui ndah terkena badi...
Dekat klu 12.oo baru smpai kat umah mak mertua sy. Sekali lagi aku ikut cakap laki aku..tido kat sn..padahal umah kami sampai lu dari Taiping...

No comments: