Wednesday, October 15, 2008

Khas Buat Kak Jo

Aku heran benar ngapa si jojo ni nak sgt aku bagi komen kat entri dia nih....
Takkan kut Jojo nak kawen ngan korea-korea nih..
Ker Jojo tgh bercinta ngan salah seorang tuh...
Tapi memandangkan Jojo mau gak aku kasi komen...
So sebagai seorang yg amat berhati mulia..
Sahabat yg amat prihatin, sopan santun, berbudi bahasa...
Pompuan melayu terakhir so...
Meh check nak komen
Mana taww komen-komen tau2 dapat hadiah
Best tuhhh...
Joriah "u want make me suprise?"... I like!!
Ni komen aku..
Sebenarnya tiga2 aku tak minat..bila aku tak minat so aku taktau mana handsome
Sebab semenjak aku menceburkan diri jatuh cinta dan kawen ngan laki aku
Aku tak penah nak pandang laki len (mintak2 laki aku baca)
Aku pandang laki aku jer kerna dia ler lelaki pilihan aku (mesti laki aku bangga)
Tapi kalau pilih untuk hang
Kejab aku nak pk...
Aku rasa A ler
Sebab A pakai speck
Aku kan suka laki pakai speck
B pon pakai speck
C aku abaikan erk
Perbandingan A ngan B
A aku nengok lebih macho
Verstail dan bergaya
Tapi..tapi ...kejab aku tukar
B ler sbb B aku rasa org Malaysia
Kita kena pilih org Malaysia
Yeahhh I like B..
Aku tak suka org hensem sgt
Tapi sedap mata memandang...
Boleh ker Jojo? Komen aku yg tah apa2...
Ya B Jawapan aku..takda tukar2 dah....
p's: Nak alamat ker untuk urusan penghantaran hadiah??

1 comment:

anisyazila said...

hahahahah.. tahun depan kan aku balik kampung.. so bawa ja adiah gi umah aku k?..hehehehehe.. saja ja syok2 suruh hang komen... Mr B tu sebenarnya aku punya bestfren kat sini.. walaupun muka dia ala2 korea tapi dia baik sangat kat aku.. kalaulah dia tu muslim, rasanya dah lama kot aku jd Mrs Ong khye Ching.. hehehehehehe