Saturday, October 18, 2008

Saya geram dan teramat geram...

Hari ni sy teramat geram...tersangat2...
Tahu tak apa yg sy geram?
Saya geram...
Org ni: berlagak mcm byk duit, cakap pandai..
(tapi husband dia nak pinjam gak ngan husband sy)
Saya geram...
Org ni: nak buat keja tapi tengok org lain tak buat keja marah sy..
(dah nak buat, buat jerk la, yg dok buat muka bengkeng kat sy pesal, bkn salah sy pon)
Saya geram...
Orang ni: sy kesiankan dia, sy tolong dia, sy maafkan segala kesalahan dia, tima dia..
konon nak ringankan beban dia..
(tapi ada ker dia tak hargai sy, kutuk sy lagi ada, buat sy macam kuli pulak)
.............................................................................................................................................
Saya rasa taknak tgk muka orang hijau, org merah, orang ungu ni
Saya sakit ati nih!!
Tapi kan...mereka asyik2 muncul gak
Apsal mereka ditakdirkan muncul dalam hidup sy
Macam mana sy nak buat??
Saya nak buat bodo...tapi tak buleh
Tambah2 kepada orang ungu
Dia dah berubah, terlalu berubah
Tapi ati sy sakit
Camner kita nak buat "do no" jer
Walaupun kita sakit ati
Mcmner nak abaikan jer
Akukah yang bodoh??
Mereka slalu buat sy sakit ati
Tapi ngapa bila di hadapan mereka
Saya lembut hati
Saya layan mereka dgn baik
Uikhh..sy nak belajar jadi hati kebal
Sy hny nak kawan dng org baik
Org yg hargai sy
Byk lagi org yg sayangi dan hargai sy...

No comments: