Thursday, February 24, 2011

berpoye2...

Tadi pas men bowling

aku ngan member kamcingku di sekolah kak liza and lina

kami gi berpoye2

dah terkuar ke SP tu kami merangka satu program

untuk kami bertiga

almaklom la aku and kak liza kan dah berstatus isteri dan mak budak

so susah la nak mendapat peluang keemasan sebegini ruper

so bila dah dapat peluang sebegini rupa maka kamipon mengunakan sebaik mungkin

aku dah set ngan husband aku

pas jer dia abis ofis sila datang amik aku kat sesekian tempat

ikut plan tu nak menjamah ikan bakar

tapi setelah dapat makan free

nasi lauk ayam+sayor kobis+ulam2 sama sambal belacan

kami matikan jer hasrat tu

tempat pertama gi kedai stationary

bli calour paper

then gi kedai tupperware

kat sini kegilaan aku menjadi2

abis duit aku tapi puas ati akak

pastu gi kedai buku-Hasani

bli buku2 untuk anak aku & anak buah aku

last gi shopping barang2 dapor kat Billion

ok la abes dah cerita aku

aku nak susun barang2 tupperware kat rak

saatni kegedikan aku dan kejakunan aku menjadi2

dgn rm200 arini macam2 barang tupperware aku dapat

berbaloi2 akak cakap after 25% aku dapat


No comments: