Sunday, November 9, 2008

Saya dah kena migrain

Sejak tahun ni ler sy slalu rs pening disertai mual, loya nak muntah. Tapi masih tahap terkawal. Bila aku bagitau org..byk kata ko ngandung kut. Isyhhh mana ada.Saya ingat kerna pil prancang sy makan. Ari jumaat pas..sy pening2. Ikut tu turn balik kg pakmertua. Husband sy pon dah dok warwar. Pastu tawtaw kerna sy pening cancel. Owhh sungguh trima kasih. Malam sabtu pening sy makin kuat. Ptg sabtu sy gi klinik. Dr cakap bukan sebab pil. Sy dah kena migrain. Malam tu pas makan ubat kepala sy berdenyut2. Sy tak buleh tido malam tu, amat truk sy rasa. Lam ati berdoa panjang ler umur aku..kalau aku pergi dulu anak aku maseh kecik.Bangun pagi ahad semakin truk. So sy takleh keja..Semalam sy cuti. Pagi2 husband sy angkut sy ngan anak dtg opis sbb sy nak tampal notis. PERHATAN...PID DITUTUP HARI INI. Semalam sy pening teramat sgt. Makin makan ubat makin teruk. Doktor nih salah bagi ubat ker..last2 sy tak makan ptg tu ubta doktor kasi.Saya makan panadol actifast. Baru lega sket. Pas minum air tawar ayah makin ok sket. Malam sy tido kat umah mak..Baru sy rs betapa teruknya migrain. Tak penah kuhadapi. Harini masih terasa pening but sy musti dtg keja jugak..klu asist sy ada mesti minggu ni sy dah tak dtg keja...Mulai saatni sy takmau terlalu tekanan sgt.kang effect kat kepala sy..so idup sy musti happy-happy..sy tak moh pening lagi..menderita rasa...

No comments: