Sunday, November 9, 2008

Selamat Kembali Jojo

Jojo dah dapat tukar balik kedah. So jojo... selamat kembali ke tanah daerah kita..Uikhh lama kan dok kat sabah. tuptup dah 6 tahun tuhh...6 tahun lalu aku br jer fresh graduate. Terkinja2 cari keja.uwaa..aku tak moh ingat zaman tuh..sedih, sbb duit takda.Esok lusa hg balik...kita berdua dah beza dari dulu..6 tahun dulu. Jojo dah ada waja,aku ada viva jerk.hehe..Tapi persahabatan kita tak berubah kan..Isyyh rs sentimental pulak.Dalam 6 tahun banyak gak jojo mrajuk ngan aku.hehe...Gaduh2 manja..smua krana salah paham smsjer. Jojo slalu krn sms tak paham. Isyhhh...perlukah aku memberi "kelas sms" padanya..Ok selamat kembali jojo...semoga sinar kebahagian ada di sini..di Kuala Ketil, Kedah....
p.s://aku ada satu tempat makan sedap punya kat Kola Ketil. nanti kita together2 kat situ.

No comments: